Virtuaalreaalsus (VR) ja asjade internet (Iot)


1) Virturaalreaalsust tutvustav video:
Teadmiste omandamine on palju lihtsam, kui neid on võimalus seostada koheselt ümbritseva keskkonnaga. Selleks ongi hea võimalus virtuaalreaalsuse kasutamine, mis on tehnoloogia, mille eesmärk on imiteerida päris või kujutletavat keskkonda ja inimese olekut sellese keskkonnas, et võimalduda selle keskkonnaga suhestuda, nagu tutvustavast videost selgus. Õppetöös saaks seda kindlasti kasutada. Näiteks saaks anda keemia ja füüsika tunnis igasuguseid praktilisi ülesandeid, mida õpilased saaksid läbi virtuaalreaalsuse katsetada. Bioloogias ja geograafias võimalus reisida ringi ja vaadata einevaid loomi, vulkaane, kivistisi, taimi jne ning minna ka mineviku radadele vaatama, et võrrelda, kuidas on muutunud maailm. Ühesõnaga on õpilastel võimalus reisida ringi ja avastada maailma. Matemaatikas saab kasutada erinevate ruumiliste kujundite ja tasandite õppimisel. Kokkuvõttes on võimalik peagu igas õppeaines virtuaalreaalsust kasutada. Usun, et tulevikus leiab virtuaalreaalsuse kasutamine üha enam teed koolidesse.

2) Asjade internetti tutvustav video:

Asjade internet, nagu videost selgus, on millegi sidumine füüsilises keskkonnas nii, et on võimalik saada andmeid interneti keskkonnast. Näiteks kehalise kasvatuse tunnis on võimalus õpetajal anda mingi vahemaa, mille õpilased peavad läbima, ja siis telefoni abil (sinna on eelnevalt vastav äpp allalaaetud) saab õpetaja kontrollida, kas õpilane ikka läbis selle vahemaa ning õpilane näeb tagasisidena, kui palju kaloreid kulutas, kui kaua läbis jne. Samuti saab kasutada asjade interneti robootikas.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Veebitahvel

Retsensioon Mihhail Bobeško õpimapile