Sisuloome ja AI
Mina tegin keskkonnas H5P slaidid teemal "tehted hulkadega". Seal koostasin ma valikvastustega küsimused. Aga on veel olemas nn lahtised küsimused. Näiteks Millist raamatut viimati lugesite? või Miks meeldib reisida? jne. Samuti on kombineeritud küsimusi, mis on nii üheselt avatud kui ka samas kinnised. See tähendab, et on antud erinevad variandid, aga samas on jäätud ka variant muu, kuhu siis saab kirjutada oma vastuse juhul, kui vastusevariantides sellist polnud, mis oleks sobinud.
Minu slaidiesitlus H5P keskkonnas on leitav siit: https://h5p.org/h5p/embed/765438 |
Kirjeldage lühidalt oma ideid, kuidas AI-d saaks koolis õppetöös õpetaja või õpilase toetamiseks kasutada. Tooge paar konkreetset näidet kas õppetegevuse või õpiülesande kirjeldusena.
Võimalusi, kuidas AI-d saaks õppetöös kasutada, on mitmeid. Näiteks aitaks AI kasutamine rohkem muuta tunni materjali individuaalsemaks. Samuti on võimalik AI-l analüüsida õpilase matemaatika tulemusi ja tuvastada, et õpilasel on raskusi mingi matemaatika teema mõistmisega. Õpetaja saab siis luua õpilasele näiteks individuaalse õppekava, kus on kohandatud õpetatava sisu õpilase taseme jaoks vastavaks. Samuti on võimalik muuta kasutades AI-d õpetaja jaoks hindamise protsess lihtsamaks. Õpetajal on võimalus kasutades AI-d tuvastada õpilaste nõrku ja tugevaid külgi, mis võimaldab õpetajal anda õpilastele kiirema ja täpsema tagasiside. Õpetajal on võimalus lasta õpilastel AI-d kasutada ning vaadata, kas õpilased oskavad kriitiliselt hinnata saadud sisu.
Tooge välja H5P keskkonnas olevaid erinevaid võimalusi teadmiste edastamiseks ja/või teadmiste kontrollimiseks. Millised on Teie arvates kõige efektiivsemad või mida Teie õpetajana kõige meelsamini kasutaksite?
Minule meeldib kasutada H5P keskkonda, kuna seal saab luua interaktiivseid slaidiesitlusi ning nende abil saab õpilasi haarata endaga kaasa mõtlema. Esitlusküsimustena saab kasutada erinevaid küsimuste tüüpe, näiteks valikvastused, tõene/väär, lünktekst. Seega on õpetajal võimalus esitada materjali kasutades erinevaid visuaalelemente, näiteks pilte, videoid, interaktiivseid küsimusi ja vastuseid. Lisaks on õpetajal võimalus luua H5P keskkonnas erinevaid töölehti. Näiteks saab õpetaja anda mingi teksti ja pärast seda tulevad küsimused, millele õpilane peab vastama. Võimalus on luua ka pildipaare, kus õpilane peab jätmea meelde pilte ja viima kokku õige paarilisega.
Kommentaarid
Postita kommentaar