M-õppe kasutamine õppetöös
M-õppe kasutamine õppetöös
Mina kasutaksin m-õpet oma aines (matemaatikas) nii, et õpilased otsivad QR-koode. Seda saab kasutada näiteks uue teema kinnistamiseks (nt. valemite teisendamine, tekstülesanded jne). See tähendab, et üks päev õpetaksin mingit teemat ja siis järgmine päev annaksin erinevad ülesanded läbi
QR-koodide. QR-koode saab õppida tegema ja luua näiteks siin. Seega peakski õpetaja ettevalmistama erinevad QR-koodid ja need, kas koolis sees või väljas kuskile panema. Samuti peaks õpetaja seletama õpilastele, kuidas üldse QR-koodide lugemine käib ning mis äppe selgeks on vaja.
Õpilased saaksid liikuda ringi ja lahendada erinevaid ülesandeid, mida laseksin lahendada paberi peale ning hiljem esitada tunnitööna õpetajale, et siis need tööd kontrollida ja saada ka ise tagasisidet, kas õpilased on antud teemast aru saanud ja selle omandanud. Sellist m-õpet saaks kasutada kõikide klasside peale, aga kõige suurem huvi oleks kindlasti 5-7.klassidel, vanemate jaoks oleks see võibolla natuke tüütu.
Selliste tundide läbiviimisel võib tekkida ka mitmeid probleeme. Koolimajas läbiviies võib see segada teisi tunde, kuna õpilased ikkagi liiguvad koolimaja peal ringi ja räägivad üksteisega. Samuti ei pruugi kõik meeskonnatöösse ühtselt panustada, vaid lahendab see, kes oskab ja teised kirjutavad lihtsalt maha. Samas leidub ka positiivseid külgi. Esimeseks, õpilased saavad vaheldust tavapärasest koolitunnist, nad saavad ringi liikuda ja ei pea istuma terve tunni. Samuti saavad arendada koostööoskust ja oma loovust ning arendada oma digioskusi, kasutades nutitelefone õppimise eesmärgil.
Mina kasutaksin m-õpet oma aines (matemaatikas) nii, et õpilased otsivad QR-koode. Seda saab kasutada näiteks uue teema kinnistamiseks (nt. valemite teisendamine, tekstülesanded jne). See tähendab, et üks päev õpetaksin mingit teemat ja siis järgmine päev annaksin erinevad ülesanded läbi
QR-koodide. QR-koode saab õppida tegema ja luua näiteks siin. Seega peakski õpetaja ettevalmistama erinevad QR-koodid ja need, kas koolis sees või väljas kuskile panema. Samuti peaks õpetaja seletama õpilastele, kuidas üldse QR-koodide lugemine käib ning mis äppe selgeks on vaja.
Õpilased saaksid liikuda ringi ja lahendada erinevaid ülesandeid, mida laseksin lahendada paberi peale ning hiljem esitada tunnitööna õpetajale, et siis need tööd kontrollida ja saada ka ise tagasisidet, kas õpilased on antud teemast aru saanud ja selle omandanud. Sellist m-õpet saaks kasutada kõikide klasside peale, aga kõige suurem huvi oleks kindlasti 5-7.klassidel, vanemate jaoks oleks see võibolla natuke tüütu.
Selliste tundide läbiviimisel võib tekkida ka mitmeid probleeme. Koolimajas läbiviies võib see segada teisi tunde, kuna õpilased ikkagi liiguvad koolimaja peal ringi ja räägivad üksteisega. Samuti ei pruugi kõik meeskonnatöösse ühtselt panustada, vaid lahendab see, kes oskab ja teised kirjutavad lihtsalt maha. Samas leidub ka positiivseid külgi. Esimeseks, õpilased saavad vaheldust tavapärasest koolitunnist, nad saavad ringi liikuda ja ei pea istuma terve tunni. Samuti saavad arendada koostööoskust ja oma loovust ning arendada oma digioskusi, kasutades nutitelefone õppimise eesmärgil.
Pilt: https://lingid.ee/6QPxU
Kommentaarid
Postita kommentaar